تبدیل شبكه شاد به سیستم مدیریت آموزش الكترونیكی (LMS)

تبدیل شبكه شاد به سیستم مدیریت آموزش الكترونیكی (LMS) رئیس مركز هماهنگی و حوزه وزارتی اظهار داشت: شبكه اجتماعی شاد به یك سیستم آموزشی یادگیری تبدیل خواهد شد و یك سیستم مدیریت یادگیری (lms) در آن طراحی می شود.


به گزارش کنکور هنر به نقل از ایسنا، علی باقر زاده در مسافرت به استان کرمان جهت بررسی آمادگی شروع سال تحصیلی و در جلسه ویدیو کنفرانس اعضای شورای معاونان آموزش وپرورش و مدیران و روسای آموزش وپرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان، اظهار داشت: در پروژه مهر میزان آمادگی مدارس از همه نظر ازجمله تعمیر، تجهیز، بهسازی، زیباسازی، ابلاغ معلمان، کلاس بندی و... باید سنجیده شود، اما امسال برای شروع سال تحصیلی جدید علاوه بر همه این آمادگی ها، یک آمادگی ویژه دیگر نیاز است و آن هم آمادگی برای کار در شرایط متغیر و بحران است.
وی ادامه داد: امسال بواسطه شیوع بیماری کرونا شرایط متغیری در پیش داریم که باید آمادگی لازم برای هرگونه تغییر در وضعیت بحرانی داشته باشیم.
رئیس مرکز هماهنگی و حوزه وزارتی آموزش وپرورش بابیان این که وضعیت سفید به این معنا نیست که شرایط عادی است و هیچ خطری ما را تهدید نمی کند، اظهار داشت: حتی در وضعیت سفید هم نیاز به آمادگی لازم برای شرایط بحران داریم و در شرایط بحران هم نیازمند تصمیم گیری سریع، صریح و صحیح هستیم.
باقرزاده با اشاره به سه پیوستار برای آموزش و پروسه یاددهی-یادگیری اظهار داشت: در شرایط فعلی با وضعیت آموزش حضوری یا غیرحضوری مواجه هستیم که شامل معلم محوری یا دانش آموز محوری در کلاس مدرن با بهره بردن از فناوری اطلاعات یا سنتی و بدون بهره مندی از فناوری اطلاعات است.
وی اشاره کرد: هدف کانونی وزارت آموزش وپرورش آموزش در جریان است تعیین شده و این به معنای تعطیل نشدن آموزش در هر شرایطی است.
رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش وپرورش، 8 برنامه و محور را در بحث آموزش مجازی مطلوب و مؤثر دانست و اظهار داشت: معلم، مسئول اصلی عرضه راهبردی و پایدار نگاه داشتن جریان یادگیری است.
باقر زاده با اشاره به نقش کاربردی خانواده ها در موفقیت آموزش مجازی، اشاره کرد: خانواده ها همکاران ما، همکارانی جدی، معلم یار و معلم دوم دانش آموزان هستند و امسال خانه، مدرسه اول است.
وی اظهار داشت: برنامه درسی منعطف است و مدیران و معلمان به تناسب نیاز دانش آموزان درباب برنامه کلاسی می توانند تصمیم گیری کنند، ضمن این که راهبرد تدریس بر عهده معلم است و معلم، مسئول اصلی نحوه جریان پروسه یاددهی – یادگیری است.
رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش وپرورش اظهار داشت: مدیریت ها و ادارات آموزش وپرورش در بحث آموزش مجازی نقش حامی و پشتیبان دارند و اختیار اصلی با مدرسه و معلم است، مدیران و کارشناسان حوزه ستادی فقط باید راه را برای این امر هموار کنند که معلمان و دانش آموزان به آسانی و با روش های متنوع و خلاقانه عبور کنند و به مقصد برسند، هر کاری که منجر به تمرکزگرایی شود مانع رشد معلمان و دانش آموزان می شود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، باقرزاده اضافه کرد: دانش آموز، محور است او باید تصمیم بگیرد، باید مهارت های یادگیری مستقل را بیاموزد و شبکه شاد یک وسیله و مسیر ارتباطی است نه هدف و نسخه جدید شاد هم متفاوت شده، خدمات مختلفی به آن اضافه شده و کمک به معلم برای حضوروغیاب، گزارش گیری، آزمون سازی، ذخیره محتوا در فضای اختصاصی و... از قابلیت های آن است.



1399/05/29
22:40:34
5.0 / 5
2097
تگهای خبر: تحصیل , خدمات , رمان , ساز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر