عرضه بیشتر از ۳۵۰ فرصت شغلی در نمایشگاه کار شهید بهشتی
به گزارش کنکور هنر، دومین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی با هدف شبکه سازی میان دانشگاهیان و شرکتهای مختلف و با بیشتر از ۳۵۰ فرصت شغلی در زمینه های سرمایه گذاری، خودروسازی، پتروشیمی، درمانی، نرم افزاری و فناوری اطلاعات، طراحی محصول، دارویی و استارت آپی برگزار گردید.
به گزارش کنکور هنر به نقل از ایسنا، دکتر فرنوش اعلامی، مدیر مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۴ تا ۶ آذر ماه برگزار شد، اظهار نمود: این دانشگاه جامع با بیشتر از ۹۰۰ هیأت علمی و بالغ بر ۱۹ هزار دانشجو از رشته های مختلف مقاطع مختلف و ۱۵۰ واحد فناور بهترین فرصت نمایشگاهی را برای شرکتهای مختلف مشهور فراهم می آورد.
اعلامی، هدف از این نمایشگاه را علاوه بر فراهم کردن فرصت های کارآموزی و اشتغال، تعریف طرح ها و پروژه هایی جهت حل مسائل و نیازهای صنعت با استفاده از به روزترین منابع علمی دانست و اضافه کرد: برگزاری پنل های مختلف با حضور کارآفرینان و نقش آفرینان اکوسیستم استارت آپی، یکی از آموزنده ترین بخش های نمایشگاه بود که دانشگاهیان از نزدیک با تجربیات این افراد آشنا شدند.
علیرضا کیانفر، دبیر دومین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی هم اظهار نمود: این دوره از نمایشگاه با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، بنیاد نخبگان استان تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
کیانفر همینطور اظهار داشت: یکی از چالش های دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه، مسئله اشتغال هست. در زمینه این چالش، دو مسیر در پیش روی دانشجویان است. یکی فراگیری مهارت های لازم جهت ورود به بازار کار و دیگری ورود به عرصه کارآفرینی بخصوص کسب و کارهای پلتفرمی است. مجموعه های مختلف دانشگاهی بخصوص پارک های علم و فناوری باید در زمینه هر دو مسیر به دانشجویان کمک کنند و سبب تسهیلگری دانشگاهیان در زمینه ورود به بازار کار و ورود به عرصه کارآفرینی شوند.
دبیر دومین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی، اضافه کرد: جهت آمادگی بهتر دانشجویان و فارغ التحصیلان، دومین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی از ماه ها قبل با برگزاری رویدادهای مهارت افزایی کار خویش را شروع کرد تا دانشجویان و فارغ التحصیلان حضور بهتری در دومین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی داشته باشند.
کیانفر همینطور خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه، علاوه بر میزبانی دانشجویان و فارغ التحصیلان در تمامی رشته ها، به صورت ویژه و به شکل همزمان میزبان جامعه نخبگان استان تهران و دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی هم بودیم که این موارد سبب ایجاد وجه تمایز بین دومین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی و سایر نمایشگاه های کار شد.
وی افزود: در این دوره از نمایشگاه میزبان ۵۰ مجموعه مختلف با بیشتر از ۳۵۰ فرصت شغلی در زمینه های سرمایه گذاری، خودروسازی، پتروشیمی، درمانی، نرم افزاری و فناوری اطلاعات، طراحی محصول، دارویی و استارت آپی بودیم.
کیانفر همینطور اضافه کرد: در این دوره از نمایشگاه، بیشتر از ۱۰ پنل و رویداد جانبی در زمینه انتقال تجربه و کارگاه های مهارت های فردی و نرم جهت ورود به بازار کار برگزار شد.
منبع: phdhonar.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب