پیام رییس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

پیام رییس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید کنکور هنر: رییس دانشگاه شهیدبهشتی در پیامی شروع سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و بر کیفی سازی و مهارت افزایی برنامه های آموزشی و پژوهشی با هدف حل چالش های پیشِ روی توسعه کشور تاکید نمود.



به گزارش کنکور هنر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، سیدمحمودرضا آقامیری، رییس دانشگاه شهید بهشتی در پیامی شروع سال تحصیلی جدید را تبریک گفت. وی بر کیفی سازی و مهارت افزایی برنامه های آموزشی و پژوهشی با هدف حل چالش های پیشِ روی توسعه کشور تاکید نمود.
متن این پایم به شرح زیر است:
بسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
فرا رسیدن مهر ماه و شروع سال تحصیلی جدید برای عموم ملت ایران خصوصاً دانشجویان عزیز کشور، شورآفرین و نویدبخش فردایی بهتر و شروع فصلی تازه از زندگی برای پویندگان راه فرزانگی است؛ اصحاب اندیشه و خادمان علم و فرهنگ مهیا می شوند تا در سایه الطاف الهی و همّت والای خود، آینده ای مقتدر و سرافراز برای ایران اسلامی، رقم بزنند.
با استعانت از خداوند متعال، دانشگاه شهید بهشتی به عنوان عضوی از جامعه فرهیخته دانشگاهی کشور شامل استادان محترم و دانشجویان عزیز و کارکنان پرتلاش، با اراده ای راسخ، خودرا برای ایفای وظایف و مسئولیت های خطیرشان آماده و مهیا می سازند.
اینجانب شروع سال تحصیلی جدید، فصل رویش و شکوفایی مجدد بوستان آگاهی و دانایی را به همه اعضاء محترم هیئت علمی، استادان، دانشجویان عزیز و کارکنان خدوم به عنوان یاوران علمی ساعی و متعهد دانشگاه شهید بهشتی، شادباش می گویم و با آرزوی سلامتی و بهروزی برای یکایک عزیزان، خصوصاً دانشجویان نو ورود، مایلم تاکید کنم که جهت گیری کارهای ما باید بر کیفی سازی و مهارت افزایی برنامه های آموزشی و پژوهشی استوار باشد تا از رهگذر آن بتوانیم با تقویت مسئولیت های اجتماعی، نقشی کارآمد در حل چالش های پیشِ روی توسعه کشور، عهده دار شویم.
دانشگاه شهید بهشتی همیشه کانون اصلی تربیت شهروندانی آگاه، متعهد و مسئولیت پذیر بوده است. در این خصوص مهم ترین اصلی که امروزه باید باتوجه به شرایط خاص کشور در دستور کار عناصر این دانشگاه قرار گیرد، اهتمام به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش و تقویت انگیزه های تحصیلی با هدف کنشگری خلاق و پویا و ارتقای سرمایه علمی، فرهنگی و اجتماعی نهاد دانشگاه و تقویت مرجعیت نهاد علم در تصمیم سازی و مشارکت موثر برای حل ابرچالش ها و مشکلات کشور است.
امیدوارم با توکل به آفریدگار متعال، بتوانیم در ایجاد محیط علمی با نشاط، سالم و آرام برای نسل آینده ساز میهن اسلامی تلاش نماییم و در راه نیل به آرمان های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای میهن اسلامی عزیزمان قدمهای مؤثری برداریم.
در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و پر افتخار دفاع مقدس خصوصاً شهدای خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور، امیدوار هستم درسایه سار الطاف الهی و بهره گیری از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره)، منویات مقام معظم رهبری و تدابیر، سیاست ها و برنامه های دولت وفاق ملی با حمایت جامعه فرهیخته دانشگاهی بتوانیم در راه پیشرفت و اعتلای ایران عزیز گام برداریم.


منبع:

1403/06/29
10:44:42
5.0 / 5
13
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , تحصیل , دانشجو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر