سامانه رضایت سنجی سازمان امور دانشجویان

سامانه رضایت سنجی سازمان امور دانشجویان به گزارش کنکور هنر، مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان از طریق اندازی سامانه رضایت سنجی از مراجعان و خدمت گیرندگان این سازمان اطلاع داد.



به گزارش کنکور هنر به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجتبی شرانجانی، مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی ضمن اشاره به این که دولت سیزدهم بعنوان یک دولت مردمی به دنبال کسب و ارتقای رضایت مردم در حوزه های مختلف است، اظهار داشت: با عنایت به اهمیت رضایت مردم از خدمات دریافتی، دفتر نظارت و ارزیابی سازمان فرآیند رضایت سنجی را از آغاز سال ۱۴۰۱ به صورت تلفنی شروع کرد و با عنایت به حجم بالای مخاطبان سازمان و ضرورت دریافت نظر تعداد بیشتری از مراجعان و خدمت گیرندگان، به سمت سامانه ای شدن پیش رفت.
وی با تکیه بر این که یکی از دغدغده های رئیس و مدیران سازمان، رضایتمندی دانشجویان و دانش آموختگان از خدمات دریافتی است، اضافه کرد: میزان رضایت مخاطبان سازمان از دو مسیر سنجش می شود. در راه اول، افراد بعد از دریافت خدمت از سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد)، پیوند الکترونیکی رضایت سنجی را دریافت می کنند و می توانند نظر خویش را بیان کنند، در راه دوم، افراد می توانند با رفتن به وبگاه سازمان امور دانشجویان، از راه بخش نظارت مردمی وارد صفحه رضایت سنجی شده و در این فرآیند مشارکت کنند.
مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی ضمن اشاره به این که در این فرآیند، ضمن سنجش میزان رضایت مردم از هر یک از خدمات سازمان، عوامل نارضایتی هم شناسایی می شوند، اضافه کرد: نتایج به دست آمده در اختیار مدیران بخش های مختلف سازمان قرار می گیرد تا مدیران هم با عنایت به عوامل ایجاد نارضایتی، به اصلاح فرایندها و رویه های تولید کننده نارضایتی بپردازند.
دانشجویان و دانش آموختگان برای دسترسی به سامانه رضایت سنجی سازمان امور دانشجویان می توانند اینجا کلیک کنند.


منبع:

1402/06/29
08:47:57
5.0 / 5
524
تگهای خبر: خدمات , دانش آموختگان , دانشجو , راه اندازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر