در دانشگاه علوم پزشكی تهران انجام می شود؛

مشارکت اعضاء هیئت علمی در انتخاب روسای دانشکده ها

مشارکت اعضاء هیئت علمی در انتخاب روسای دانشکده ها کنکور هنر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران از شروع پروسه انتخاب روسای دانشکده ها آگاهی داد و از اعضاء هیئت علمی برای مشارکت در این پروسه دعوت کرد.



به گزارش کنکور هنر به نقل از مهر، دکتر سید رضا رییس کرمی از شروع پروسه انتخاب روسای دانشکده ها از دانشکده دندانپزشکی آگاهی داد و با دعوت از اعضاء هیئت علمی برای مشارکت در این پروسه اظهار داشت: رویکرد جدید دانشگاه انتخاب روسای دانشکده ها بصورت نظام مند و مبتنی بر شایستگی است و برمبنای بخشنامه جامع مدیریت دانشگاه ها، دانشکده ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری صورت خواهد گرفت.
رییس کرمی اضافه کرد: تلاش می نماییم با بهره بردن از تجربیات موجود فرآیندی شفاف و جامع برای انتخاب روسای دانشکده ها ایجاد شود. این پروسه شامل تشکیل کمیته مشورتی انتخاب و نظرخواهی از اعضاء هیئت علمی است

سرپرست دانشگاه با اعلان اینکه نظرخواهی از اعضاء هیئت علمی به عنوان نخستین گام در این فرایند، بمنظور شناسایی افرادی با بیشترین مقبولیت در دانشکده به انجام می رسد اظهار داشت: نتایج این نظرخواهی بصورت محرمانه در اختیار کمیته مشورتی قرار می گیرد. در مرحله بعد، کمیته مشورتی با ارزیابی برنامه های ارائه شده توسط نامزدها، فردی را که بیشترین توانایی ها و سوابق مدیریتی را داشته و در عین حال از نظر اعضاء هیئت علمی مقبولیت بالایی دارد، انتخاب می کند.

رییس کرمی با تأکید بر این که هدف اصلی از این فرایند، انتخاب رییس دانشکده ای است که از نظر علمی، مدیریتی و ارتباطی توانمند بوده و بتواند با همکاری اعضاء هیئت علمی و دانشجویان، دانشکده را به سمت اهداف بلندمدت پیش ببرد اضافه کرد: با مشارکت حداکثری اعضاء هیئت علمی در این فرایند، امید است که انتخاب روسای دانشکده ها با رضایت و مشارکت بیشتر همکاران همراه باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، این پروسه را گامی مهم در راستای اعتلای ساختار مدیریت دانشگاه و الگویی برای تصمیم گیری های دانشگاهی در سایر دانشگاه ها دانست و اظهار امیدواری کرد: با اجرای این دستورالعمل، شاهد انتخاب روسای دانشکده هایی باشیم که بتوانند با بهره بردن از توانمندی های خود، نقش موثری در توسعه و ارتقای سطح علمی دانشگاه ایفا کنند. در ادامه این فرایند، مراحل دیگری همچون بررسی سوابق نامزدها، مصاحبه با آنها و در نهایت انتخاب نهایی توسط کمیته مشورتی صورت خواهد گرفت و از میان افراد معرفی شده از کمیته مشورتی یک نفر به عنوان رئیس دانشکده منصوب خواهد شد.
قابل ذکر است انتخابات در دیگر دانشکده ها برمبنای جدول زمان بندی شده صورت خواهد پذیرفت.

همین طور دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:
«اعضای محترم هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی
با سلام و احترام
پیرو اطلاع رسانی قبلی به استحضار می رساند پروسه نظرسنجی جهت انتخاب رییس دانشکده و کمیته مشورتی از ساعت ۹ بامداد چهارشنبه ۱۱ مهر شروع و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳ مهر ادامه خواهد داشت.
لینک شرکت در نظر خواهی بامداد چهارشنبه بوسیله پیامک، ایمیل و انتشار در سایت و گروه های مجازی دانشکده در اختیار شما بزرگواران قرار خواهد گرفت. امیدواریم با مشارکت حداکثری شما عزیزان شاهد پیشرفت بیش از پیش دانشکده دندانپزشکی باشیم».


منبع:

1403/07/11
11:19:48
5.0 / 5
124
تگهای خبر: آموزش , اجرا , پژوهش , دانشجو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
کنکور دکترای هنر
phdhonar.ir - تمام حقوق برای كنكور هنر محفوظ است

كنكور هنر

کنکور دکترای هنر